Veelgestelde vragen
Je iDEAL betaling mislukt?
Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.
Bij al onze producten zit minimaal twee jaar garantie. Bekijk de productspecificaties om te zien hoe lang de garantie is. Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan lossen we dat graag voor je op.
Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Pas dan je adres aan in je account of geef het door aan onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat je pakket op het juiste adres geleverd wordt.
Wachtwoord vergeten? Geen paniek. Dat kan de beste overkomen. Zolang je je e-mailadres nog weet, komt alles goed. Klik op de knop inloggen rechts bovenaan de pagina. Vervolgens zie je onder de invulvelden de link Wachtwoord vergeten? Klik hierop, vul je e-mailadres in en druk op Stuur mij een activatielink. We sturen je vervolgens binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.